بیمه عمر برای شما

با بیمه عمر و مزایای اون بیشتر آشنا شویم

بیمه عمر برای شما

با بیمه عمر و مزایای اون بیشتر آشنا شویم

بیمه مسافرتی داخل کشور

بیمه مسافرتی تنها برای سفرهای خارجی است و بیمه مسافرتی داخلی سامان وجود ندارد! یعنی برای سفرهایی که در داخل کشور صورت می‌گیرد بیمه مسافرتی صادر نمی‌شود اما می‌توان از بیمه‌های دیگری مانند بیمه حوادث انفرادی و یا بیمه عمر استفاده کرد.

بیمه مسافرتی ویزای شنگن

خرید بیمه مسافرتی شینگن

خطرات تحت پوشش بیمه مسافرتی

بیمه مسافرتی خطرات و حوادثی که ممکن است در طول سفر برای بیمه‌گزار رخ دهد را تحت پوشش قرار می‌دهد. اگر در اثر این حوادث و خطرات خسارتی به وجود بیاید، بیمه  خسارات واردشده را جبران می‌کند.

خرید آنلاین بیمه مسافرتی سامان

انتقال تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه

اگر بیمه‌گزار طی سال‌های مختلف از بیمه‌نامه خود استفاده نکند از سوی شرکت بیمه به وی تخفیف داده می‌شود که به آن تخفیف‌های عدم خسارت می‌گویند. حالا اگر بیمه‌گزار قصد خرید خودروی جدید داشته باشد می‌تواند تخفیف‌های عدم خسارت خود را به خودروی جدید منتقل کند.

فرانشیز بیمه بدنه

انتقال بیمه بدنه


انتقال بیمه بدنه خودرو

بیمه بدنه قابل انتقال به غیر نیست. مگر در مواردی که بیمه‌گزار کتباً اقدام به این کار می‌کند. در این موارد هم تخفیف‌های عدم خسارت به فرد جدید منتقل نمی‌شود و وی فقط می‌تواند از پوشش‌های بیمه در زمان خسارت استفاده کند.

بیمه آسیا بدنه خودرو

محاسبه حق بیمه بدنه

عوامل مهم در بیمه بدنه

در نحوه محاسبه بیمه بدنه 2 عامل اهمیت دارند. یکی مشخصات و نوع خودرو است و دیگری شرایط بیمه بدنه مانند تعداد و کیفیت پوشش‌های بیمه‌نامه. هر یک از این عوامل باعث می‌شوند که نرخ بیمه بدنه افزایش یا کاهش یابد.

نحوه محاسبه بیمه بدنه

بهترین بیمه بدنه