بیمه عمر برای شما

با بیمه عمر و مزایای اون بیشتر آشنا شویم

بیمه عمر برای شما

با بیمه عمر و مزایای اون بیشتر آشنا شویم

مقدار حق بیمه عمر

مقدار حق بیمه‌ ها یا اقساط بیمه عمر پارسیان و بازه‌ زمانی آن را متقاضی بیمه مشخص می‌ کند. در زمان خرید بیمه عمر بیمه‌ گذار است که با توجه به وضعیت اقتصادی خود تصمیم می‌ گیرد چقدر حق بیمه را در چه بازه‌ های زمانی پرداخت کند.

بیمه عمر مان ایران

بیمه مان

خرید بیمه عمر

به محض خرید بیمه عمر پاسارگاد بیمه‌ گذار می‌ تواند از بسیاری از خدمات و مزایای آن استفاده کند. بیمه عمر تضمین می‌ کند که اگر بیمه‌ گذار در طول مدت قرارداد فوت کند به خانواده یا ذینفع او خسارت فوت یا همان سرمایه فوت پرداخت کند که به آن پوشش فوت می‌ گویند و اساس بیمه عمر است.

بیمه عمر آسیا

پوشش بیماری های خاص

مزیت بیمه عمر پارسیان نسبت به بیمه عمر پاسارگاد تفکیکی است که در پوشش بیماری های خاص انجام شده است. بیمه پارسیان تمام این بیماری ها را تا سقف 20 میلیون تومان پوشش می‌ دهد ولی بیمه پاسارگاد سرطان را از این دسته جدا کرده و در دسته‌ ای مجزا قرار داده است.


قبل از تهیه بیمه عمر توصیه می‌ شود که جدول پرداختی سود بیمه عمر در شرکت‌ های مختلف و در سال‌ های قبل را بررسی کنید. این سودها به همراه حق بیمه‌ های پرداختی در پایان قرارداد بیمه عمر به بیمه‌ گذار پرداخت می‌ شود.

بیمه مان

بیمه عمر آسیا

پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه

بیمه‌ گذار ازکارافتاده توان درآمدزایی ندارد. طبیعی است کسی که درآمدی نداشته باشد حق بیمه‌ های عمر را نتواند پرداخت کند. پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه باعث می‌ شود که بیمه‌ گذار در این شرایط از پرداخت حق بیمه‌ های باقی‌ مانده معاف شود و در عین حال بتواند از مزایای بیمه عمر تا آخر قرارداد استفاده کند.

بیمه عمر ایران

بیمه عمر مان ایران