بیمه عمر برای شما

با بیمه عمر و مزایای اون بیشتر آشنا شویم

بیمه عمر برای شما

با بیمه عمر و مزایای اون بیشتر آشنا شویم

اتمام قرارداد بیمه عمر

در بیمه عمر بیمه گذار در پایان قرارداد اندوخته اش را که شامل حق بیمه‌ های پرداختی و سودی که به آن تعلق گرفته است دریافت می کند. حال باید دید که چه مبلغی را پایان دوره از بیمه دریافت می‌ کنیم، این بیمه چه پوشش‌هایی ارائه می‌ کند، بابت هر پوشش تا چه اندازه جبران خسارت خواهد کرد و اطلاعات زیاد دیگری که همه هنگام محاسبه آنلاین بیمه عمر مشخص می گردد.

بیمه عمر ایران

بیمه ایران طرح مان

کلیات بیمه عمر

بیمه‌ گزار بیمه عمر برای چند سال متمادی مبالغی را به عنوان حق بیمه می پردازد، در طول این مدت می‌ تواند در صورت لزوم از پوشش‌ هایی بهره‌ مند شود. پس از پایان قرارداد اندوخته خود را که شامل حق بیمه‌های پرداختی و سود آن‌هاست تحویل خواهد گرفت. اگر هم بیمه‌ گزار قبل از تمام شدن قرارداد فوت کند، مبلغی به عنوان سرمایه فوت به ذی‌ نفعان او می‌رسد.

بیمه عمر سامان

بیمه عمر البرز


دسته بندی برای بیمه های عمر

بیمه ­‌های عمر را می‌­ توان با توجه به تعهد شرکت بیمه برای برطرف کردن خطرات، به 3 دسته تقسیم‌ کرد:

۱- بیمه عمر به‌ شرط فوت که شرکت بیمه در ازای فوت بیمه ­‌شده، موظف به اجرای تعهدات خود می گردد.

۲- بیمه عمر به‌ شرط حیات که بیمه‌­ شده را در طول حیات، تحت پوشش خود قرار می‌ ­دهد.

۳- بیمه عمر به‌ شرط فوت و حیات که شرکت بیمه را هم در دوران زندگی و هم پس از فوت بیمه ­‌شده، متعهد به انجام وظایف خود نسبت به بیمه‌ ­شده می‌ ­کند.

بیمه عمر سامان

بیمه عمر پاسارگاد

مزیت اصلی بیمه عمر

یکی از فواید و مزایای بیمه عمر، سرمایه‌ گذاری است. برای زمان بازنشستگی و کهولت سن که شاید توانایی کار کردن افراد کم می شود و خرج هزینه ها به قوت خود باقی است این بیمه می تواند کارآمد باشد.

بیمه عمر ایران

بیمه عمر البرز

مدت قرارداد در بیمه عمر

بیمه عمر یک قرارداد بیمه ای با مدت مشخص شده است. این مدت می‌ تواند از ۵ تا ۳۰ سال باشد. اگر مدت قرارداد شما تمام شود و بخواهید اندوخته عمر خود را از بیمه دریافت کنید در اصطلاح بیمه، موعد سررسید بیمه شما فرارسیده است.

بیمه عمر ایران

بیمه عمر سامان