بیمه عمر برای شما

با بیمه عمر و مزایای اون بیشتر آشنا شویم

بیمه عمر برای شما

با بیمه عمر و مزایای اون بیشتر آشنا شویم

بیمه بدنه و ماشین آلات کشتی

بیمه عمر ایران

در صورتی که بدنه و ماشین آلات و تاسیسات آن بعلت وقوع هر یک ازخطرات بیمه شده،‌ زیان وارده به بیمه گذار را تا حداکثر مبلغی که به عنوان ارزش مورد بیمه در بیمه نامه تعیین میشود با توجه به شرایط و مقررات بیمه نامه جبران می نماید.

خطرات تحت پوشش عبارتند از:

ـ حوادث دریا، رودخانه،‌ دریاچه یا آبهای قابل کشتیرانی

ـ آتش سوزی و انفجار

ـ دزدی توام با اعمال زور توسط افراد خارج از کشور

ـ به دریا انداختن

ـ شکستن یادچار حادثه شدن تاسیسات یا راکتورهای هسته ای

ـ برخورد هواپیما یا وسیله مشابه دیگر یا اشیائی که از آنها سقوط می کنند

ـ زمین لرزه، آتشفشان، صاعقه

بیمه عمر سامان

اهم سخنان دکتر همتی

تعیین نرخ حق بیمه ارتباط مستقیم با میزان دیه که از سوی قوه قضاییه تعین می شود و در نهایت تعهدات شرکت بیمه دارد و افزایش سالانه آن نیز به خاطر همان تغییر میزان دیه است.

 میزان پرداخت خسارت در بیمه شخص ثالث فاجعه است، ادامه این روند و افزایش آمار تلفات حوادث رانندگی بسیار خطرناک است.

 سال گذشته ده هزار میلیارد تومان در این حوزه خسارت پرداخت کردیم.

دکتر همتی:

یکی از مشکلات افزایش دیه، افزایش تقلب در صنعت بیمه است و تعداد باندهای تصادفات ساختگی متاسفانه زیاد شده و تا کنون چندین باند دستگیر شده اند.

 بیمه مرکزی برای جلوگیری از تقلبات کد یکتای بیمه شخص ثالث را راه اندازی کرده است.

بیمه عمر پاسارگاد

 دکتر همتی در خصوص افت قیمت گفت:

در حیطه کار بیمه نیست چون اعمال نظر در این کار سخت است و در صورت درخواست زیاد برای این مقوله شرکت های بیمه باید به فکر طراحی پوششی برای این مهم باشند


 رئیس کل بیمه مرکزی در خصوص بیمه های درمان تکمیلی گفت:

در چند سال اخیر تعرفه درمانی افزایش یافت و متعاقبا ضریب خسارت این رشته در صنعت بیمه صعودی شد و شرکت های بیمه تمام تلاششان را کرده اند تا پوشش های تکمیلی با قیمت مناسب تداوم یابد و گره ای از کار مردم گشوده شود. 

پس از برجام، روابط بین المللی صنعت بیمه گسترش یافت که مثال عینی آن حادثه نفتکش ایرانی است که ۳۰ درصد آن نزد شرکت های بیمه ایرانی بیمه شده است و الباقی تحت پوشش شرکت بیمه نروژی است.

 ۱۴ میلیون نفر در کشور بیمه عمر دارند و با توجه به مزایای بلند مدت این بیمه نامه باید این تعداد افزایش یابد./بیمه مرکزی 

بیمه عمر سامان

‌ دکتر همتی، رئیس کل بیمه مرکزی:

 بیمه به عنوان یک قرارداد شرطی می تواند حایل خوبی میان بازار سرمایه و بازار بیمه باشد.


بیمه عمر پاسارگاد می تواند انتقال دهنده منابع مالی بلند مدت خوبی به بازار سرمایه از طریق بیمه های عمر باشد.

تاسیس صندوق بلایای طبیعی از دیگر نقش آفرینی های صنعت بیمه در بازارهای مالی است.


 تاسیس صندوق حوادث طبیعی در کشور علاوه بر ایجاد آرامش و امنیت برای هموطنان عزیز، می تواند کت باندها را به پشتوانه بازار سرمایه صادر کند و توسعه دهد.


اجرای آئین نامه حاکمیت شرکتی، بحث مشرکت صنعت بیمه با بازار سرمایه است.

بیمه عمر و تامین آتیه

 اساسنامه نمونه شرکت های بیمه آماده شده و پس از تایید بورس، این اساسنامه که بر اساس حاکمیت شرکتی تنظیم شده است به همه شرکت های بیمه ابلاغ می شود.


 امیدوارم با اجرای حاکمیت شرکتی به شفافیت بیشتر صورت های مالی و عملکرد شرکت های بیمه و رعایت حقوق سهامداران جزء و بیمه گذاران کمک شود.


امیدوارم با اجرای  تدریجی IFRS اعمال مقررات و شفافیت در صورت های مالی شرکت های بیمه بیشتر شود.


بازار سرمایه ایران هنوز نتوانسته در بازار اولیه سهام، سهم چندانی را داشته باشد و باید توسعه  نیافتگی و ناکارآمدی بازار سرمایه را نسبت به سایر بورس‌های دنیا پذیرفت. 


بازارهای مالی ما  باید با خارج شدن از سلطه بازار پول، نقش جدی در توسعه  بخش حقیقی اقتصاد داشته باشد.


بیمه ایران نخستین مجتمع تخصصی بیمه های زندگی را در کشور دایر می کند

 تداوم فروش بیمه زندگی مان توسط نمایندگان بیمه ایران 


 سرپرست حوزه معاونت فنی بیمه عمر ایران با اشاره به صدور بیمه‌ زندگی مان در گذشته و اکنون، توسط شبکه نمایندگی بیمه ایران گفت: این روند با تعیین یکی از اعضای هیات مدیره به عنوان راهبر بیمه های زندگی در بیمه ایران ادامه یافته و با برنامه توسعه گرایانه‌ای که در زمینه انواع بیمه های زندگی عملیاتی خواهد شد، سهم و جایگاه این رشته مهم بیمه‌ای به نحو چشمگیری افزایش خواهد یافت.


 به گزارش #روابط_عمومی بیمه ایران، محمد زاهدنیا این مطلب را در پاسخ به سوالی درباره اینکه طرح بیمه «زندگی مان» به طور کامل به شرکت ایران معین واگذار شده یا خیر، بیان کرد و افزود: اصولاً بهره‌مندی از همکاری شرکت بیمه ایران معین در کنسرسیوم بیمه زندگی مان، با توجه به الزام ماده ۶ آئین نامه ۹۵ شورایعالی بیمه، امکان پذیر نیست.



 سرپرست حوزه معاونت فنی بیمه ایران در مورد اینکه گفته می شود احتمال دارد نمایندگان فروش بیمه های عمر و سرمایه‌گذاری با این انتقال انگیزه خود را از دست بدهند، اظهار کرد: در ارزیابی عملکرد شبکه نمایندگان بیمه ایران، از این پس پرتفوی بیمه های زندگی شبکه فروش بطور کامل در مجموع پرتفوی آنها منظور می گردد، همچنین دربرنامه جذب نمایندگان جنرال، نمایندگان فعال در فروش بیمه های زندگی در اولویت قرار خواهند گرفت و بدین ترتیب انگیزه فروش آنها مضاعف می گردد.


 وی تصریح کرد: بیمه ایران طبق تأکیدات بیمه مرکزی و شورایعالی بیمه، حساب بیمه های زندگی را کاملاً تفکیک و با انجام سرمایه گذاری مطمئن، اولین مجتمع تخصصی بیمه های زندگی (با ویژگی مستقل و متمایز در بخش های فنی، مالی، سرمایه گذاری، IT و ...) را در کشور دایر می کند.


زاهدنیا تاکید کرد: هم‌اکنون به غیر از ۹۰۰۸ نماینده حقیقی و ۳۳۵ نماینده حقوقی، تعداد ۷۸۰ نماینده بیمه زندگی طبق آئین نامه ۵۴ نسبت به فروش انواع بیمه های زندگی بیمه ایران اقدام می کنند و مقرر است تعداد نمایندگان بیمه های زندگی به حداقل ۳ برابر ظرفیت موجود افزایش یابد.

ٰ



بیمه عمر به چه دردی می خوره؟

به نظرتون بیمه عمر اصن به درد می خوره؟ میشه به بیمه اعتماد کرد؟