بیمه عمر برای شما

با بیمه عمر و مزایای اون بیشتر آشنا شویم

بیمه عمر برای شما

با بیمه عمر و مزایای اون بیشتر آشنا شویم

انواع سودهای بیمه عمر

سود تضمینی از طرف بیمه مرکزی اعلام می‌شود و مقدار آن برای تمام شرکت‌های بیمه یکی است. همه شرکت‌های بیمه موظف به پرداخت این سود هستند. ۲ سال اول ۱۶%، ۲ سال دوم ۱۳% و سال‌های بعد از آن ۱۰% سود تضمینی به اندوخته بیمه عمر بیمه گزار افزوده می‌شود.

در سود مشارکتی شرکت بیمه با دریافت حق‌بیمه‌ها از افراد و سرمایه‌گذاری آن به سود می‌رسد  و در پایان هرسال،  بخش اعظمی از این سود را بین بیمه‌گزاران تقسیم می‌کند. معمولاً شرکت‌ها  در پایان هرسال به‌ طور رسمی جمع سود تضمینی و سود مشارکتی را که سود قطعی نام دارد اعلام می‌کنند.

بیمه عمر سامان

بیمه عمر پاسارگاد

بسیاری از مردم بر این باورند تا سازمان تامین اجتماعی و خدمات درمانی و صندوق‌های بازنشستگی هستند؛ چرا بیمه عمر؟ وجود این نوع بیمه‌ها خوب است ولی تورم و مشکلات مالی و اقتصادی روی این سازمان‌ها نیز تأثیر منفی گذاشته و گروهی معتقدند؛ بیش از آن‌چه، به‌عنوان ایفای تعهدات می‌پردازند، نمی توانند بپردازند و با رشدِ تورم و هزینه‌های افراد در طول زندگی، مستمری این سازمان‌ها، کفاف امرارمعاش افراد را  نمی‌دهد. پس برای رفاه خانواده، وجود یک بیمه‌نامه مکمل عمر و پس‌انداز ضروری است تا بتوان، از مزایای سرمایه‌گذاری آن استفاده کرد.

بیمه عمر البرز

بیشتر درباره بیمه عمر بدانیم

بیمه عمر به شرط حیات: قرارداد بیمه‌ای است که در آن بیمه‌گر تعهد می‌کند در ازای پرداخت حق‌بیمه توسط بیمه‌گذار، در صورت زنده بودن بیمه‌شده در پایان مدت بیمه، مبلغ بیمه را به ذی‌نفع مندرج در بیمه‌نامه پرداخت نماید.

بیمه عمر مان

بیمه عمر ایران

بیمه عمر مانده بدهکار

در بیمه عمر مانده بدهکار، بیمه‌گر متعهد می‌شود که در صورت فوت وام گیرنده، در هر زمان از دوره بازپرداخت وام، مابقی تعهدات وام وی را به بانک یا مؤسسه مالی مورد نظر بپردازد.