بیمه عمر برای شما

با بیمه عمر و مزایای اون بیشتر آشنا شویم

بیمه عمر برای شما

با بیمه عمر و مزایای اون بیشتر آشنا شویم

بیمه عمر به شرط فوت و به شرط حیات

در بیمه‌ های عمر به‌ شرط فوت فقط اگر بیمه‌ گذار فوت کند، ذی نفعان او می توانند از مزایایی استفاده کنند.

بیمه‌ های عمر به‌ شرط حیات فقط در صورت حیات بیمه گذار تا پایان مدت قرارداد مزایایی برای او در نظر می گیرد و در صورت فوت او پوششی شامل او یا خانواده‌ اش نمی گردد.

بیمه عمر پاسارگاد

بیمه عمر البرز

سود تضمینی در بیمه عمر

سود تضمینی در بیمه عمر ضمانت قطعی این بیمه در برابر سرمایه بیمه‌ گذار می باشد. مقدار این سود، مصوبه تصویب شده بیمه مرکزی است. این مصوبه برای تمام شرکت‌ های بیمه باید یکجور باشد ولی بعضی از شرکت‌های بیمه شاید با مسئولیت خود سود بیشتری را برای بیمه‌ گذار در نظر بگیرند یا با ارائه سود کمتری، مزایایی دیگر در اختیار او بگذارند.

بیمه عمر البرز

بیمه عمر سامان


بیمه عمر و بیمه تامین اجتماعی

همان‌طور که مطلع هستید حقوقی که اکثر بازنشستگان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی می گیرند مبلغ قابل توجهی نیست و شاید کفاف همه هزینه‌های زمان بازنشستگی آن‌ها را ندهد؛ همچنین اگر بیمه‌ گذار بیمه تامین اجتماعی فوت کند، به ذی‌ نفعان و خانواده او مبلغی تعلق نخواهد گرفت و ممکن است همین موضوع آن‌ ها را دچار مشکلات مالی شدیدی کند.

بیمه مان

بیمه عمر سامان

بیمه عمر جانبازان و ایثارگران

برای بیمه عمر ایثارگران و جانبازان اگر از بنیاد شهید و ایثارگران پیگیری شود شرایط بهتری پیش روی فرد متقاضی است. جانبازان و ایثارگران در این زمینه به دو دسته تقسیم می‌ گردند: آنهایی که از بنیاد شهید حقوق می گیرند و آن‌هایی که حقوق دریافت نمی‌کنند.

بیمه عمر سامان

بیمه عمر بیمه مان