بیمه عمر برای شما

با بیمه عمر و مزایای اون بیشتر آشنا شویم

بیمه عمر برای شما

با بیمه عمر و مزایای اون بیشتر آشنا شویم

بیمه عمر و بیمه مرکزی

بیمه مرکزی به عنوان نهاد ناظر بر شرکت‌ های بیمه، وظیفه نظارت بر فعالیت‌ های شرکت های بیمه و ارایه آماری در خصوص آن ها را دارد. از طریق این آمار می‌ توان پی برد که پروسه فعالیت شرکت‌ های بیمه به چه صورت است.

بیمه عمر پاسارگاد

بیمه عمر مان ایران

سازوکار بیمه عمر

استفاده از هر خدماتی تابع قوانین آن است. بیمه عمر نیز قوانین و سازوکار خود را دارد و بیمه‌ گذار با پرداخت مبلغی تحت عنوان حق بیمه می‌ تواند بیمه عمر را خریداری کرده و از خدمات آن استفاده کند. مقدار این حق بیمه توسط بیمه‌ گذار مشخص می‌ شود، حتی بازه زمانی پرداخت حق بیمه نیز توسط بیمه‌ گذار و با توجه به شرایط اقتصادی و درآمد او قابل انتخاب است.

بیمه عمر مان ایران

بیمه عمر سامان

سود مشارکت در منافع بیمه عمر

سود مشارکت منافع قابل محاسبه نیست و در هر شرکت بیمه مقدار متفاوتی دارد. برای آگاهی از این که کدام شرکت بیمه سود مشارکت منلفع بیشتری به بیمه‌ گذار ارائه می دهد بهتر است سابقه آن‌ ها را در پرداخت سود در سال‌ های قبل بررسی کرد.

بیمه عمر پاسارگاد

بیمه عمر سامان

در فرم بیمه عمر چه اطلاعاتی موجود است؟

مقدار سرمایه‌ ­ای که می ­‌خواهید به عنوان حق بیمه عمر بپردازید چقدر و به چه صورت است؟ این قسمت شاید مهمترین بخش از فرم ‌بیمه عمر است که در صورت واریز وجه به صورت قسطی، در فرم مربوطه تعداد قسط ها و زمان آن ها نیز قید شده و باید توسط بیمه ­‌گذار تعیین شود.

بیمه عمر ایران

بیمه مان