بیمه عمر برای شما

با بیمه عمر و مزایای اون بیشتر آشنا شویم

بیمه عمر برای شما

با بیمه عمر و مزایای اون بیشتر آشنا شویم

بیمه ایران باید نخستین شرکتی باشد که امور صدور بیمه نامه‌ها را الکترونیکی می‌کند

 رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل #بیمه_ایران از برنامه این شرکت برای راه اندازی سامانه جامع اعتبار سنجی مشتریان و سامانه نرخ دهی الکترونیکی بیمه نامه‌ها خبر داد و افزود: بیمه ایران به عنوان بزرگ‌ترین شرکت بیمه دولتی باید نخستین شرکتی باشد که در زمینه الکترونیکی کردن امور صدور بیمه نامه‌ها گام بردارد.

آقای پورکیانی روز دوشنبه در آیین هشتاد و دومین سالگرد تأسیس بیمه ایران در سالن اجلاس سران همچنین از برنامه بیمه ایران برای بهبود رتبه توانگری آن خبر داد و گفت: توانگری مالی این شرکت در سال ۹۵ در رتبه ۴ بوده است اما کمیته ویژه‌ای برای برنامه‌ریزی برای ارتقای آن تشکیل شده است تا این رتبه بهبود یابد.

مدیرعامل بیمه عمر ایران جبران خسارت‌های بزرگ در بخش‌های مختلف اقتصادی به‌ویژه آتش‌سوزی پتروشیمی‌ها در سال گذشته و امسال را یادآور شد و گفت: پوشش‌های بیمه بنگاه‌های اقتصادی از طریق کنسرسیومی به رهبری بیمه ایران ارائه شده است.

آقای پورکیانی با بیان اینکه هرچند بیمه ایران یک شرکت دولتی به‌حساب می‌آید اما بزرگ‌ترین شبکه نمایندگی‌های بیمه را در اختیار دارد که بخش خصوصی واقعی به شمار می‌روند، تصریح کرد: بیمه ایران از واگذاری هرچه بیشتر امور به همراه آموزش به بخش خصوصی استقبال می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در قانون بیمه شخص ثالث بیمه ایران ملزم شده این نوع پوشش را برای همه متقاضیان ارائه کند، تأکید کرد: این کار به معنی کوچک کردن بازار بخش خصوصی نیست و بیمه ایران هرگز بازار بخش خصوصی را هدف قرار نداده است زیرا بر این باور است که صنعت بیمه در ایران ظرفیت‌های خالی بسیاری دارد که می‌توان با توسعه این صنعت، سهم همه شرکت‌ها در بازار بیمه محفوظ است.

رئیس هیئت‌مدیره بیمه ایران توسعه بیمه عمر و زندگی را اولویت این شرکت در سال‌های پیش رو اعلام کرد و گفت: توسعه این رشته بیمه‌ای طبق برنامه ششم توسعه با هدف توسعه چتر حمایت‌های بیمه‌ای از شهروندان ایرانی در دستور کار است.

‍ نحوه پرداخت هزینه های درمانی مصدومین تصادفات رانندگی

وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مکلف است نسبت به درمان فوری و بدون قید و شرط مصدومان حوادث رانندگی در مراکز بهداشتی و درمانی اقدام کند به منظور تامین منابع برای ارائه خدمات فوق، ۱۰ درصد حق بیمه شخص ثالث، سرنشین و مازاد توسط شرکتهای بیمه تجاری وصول و به حساب در آمدهای اختصاصی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی واریز می گردد. هزینه های درمان کلیه مصدومان ترافیکی ، جاده ای و رانندگی از محل وجوه واریز شده به این حساب و سایر منابع موجود پرداخت خواهد شد. 


تکالیف مراکز درمانی راجع به پذیرش و درمان مصدومین ناشی از حوادث و سوانح رانندگی:


بیمارستانها و مراکز درمانی هنگام پذیرش مصدوم حق دریافت هیچگونه وجهی را از مصدوم، همراهان و مقصر حادثه را ندارند.


مراکز درمانی اعم از خصوصی، دولتی، خیریه، نظامی و.... موظف به درمان فوری و بدون قید و شرط مصدومین حوادث و سوانح رانندگی تا زمان ترخیص بیمار می باشند و کلیه هزینه های درمان از جمله اقلام و لوازم مصرفی و غیر مصرفی به عهده مراکز درمانی می باشد.

بیمه عمر ایران

در صورتیکه اولین بیمارستان یا مراکز درمانی که مصدوم به آن مراجعه می نماید امکانات تخصصی برای درمان مصدوم نداشته باشد ضمن پذیرش بایستی بیمار مصدوم را به بیمارستان یا مرکز درمانی دیگری که دارای امکانات مربوطه است معرفی و اعزام نماید. مرکز یاد شده نیز موظف به پذیرش بیمار مصدوم است. 


در مواردی که بیماران مصدوم به بیمارستانهای خصوصی ارجاع داده شده باشند، بیمارستانهای خصوصی موظف می باشند پس از انجام اقدامات اولیه نظیر احیاء بیمارن، Stable نمودن شکستگی ها بدون اخذ هیچ گونه وجهی از بیماران یا همراهان یا مقصر حادثه، پس از اطلاع به ستاد دانشگاه مربوطه برای بیمار پذیرش گرفته شده و ستاد دانشگاه موظف می باشد، در اولین فرصت نسبت به پذیرش بیماران اقدام نماید.


بیمارستان های غیر دولتی پس از انجام اقدامات فوق می توانند با ارسال مدارک ذکر شده نسبت به اخذ هزینه های مصدومین از حوزه معاونت سلامت وزارت متبوع اقدام نمایند. 


در صورتیکه مصدومین متمایل به ادامه درمان در بیمارستانهای غیر دولتی باشند ما به التفاوت هزینه تعرفه دولتی و غیر دولتی به عهده بیماران است و  مرکز غیر دولتی پس از ترخیص و اخذ ما به التفاوت، هزینه بیمار را بر اساس تعرفه های دولتی از حوزه معاونت سلامت وزارت متبوع دریافت می نمایند. 


هزینه های درمانی فوق الذکر صرفاً جهت درمان مصدومین ناشی از حوادث و سوانح رانندگی با وسایل نقلیه موتوری می باشد. 


دستورالعمل فوق شامل کلیه مصدومین سوانح و حوادث رانندگی اعم از سرپائی و بستری می باشد/ بیمه مرکزی


بیمه و آرامش را از ما بخواهید 

بیمه عمر پاسارگاد


تشریح ویژگی‌های ساختار سازمانی جدید بیمه ایران

 بیمه ایران پوست می‌اندازد

 از ۵۲۰۰ پست به ۳۹۰۰ رسیدیم


 محسن پورکیانی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت بیمه ایران می‌گوید: بیمه ایران در حال پوست اندازی است و در ساختار جدید از تصلب ۳۰ ساله رها شده است. یکی از نمودهای این پوست‌اندازی تقلیل پست‌های سازمانی آن از ۵۲۳۰ پست به ۳۹۰۱ پست است.


بیمه عمر ایران

 محسن پورکیانی در گفت‌وگو با ایسنا، به تشریح ویژگی‌های #ساختار_سازمانی جدید بیمه ایران پرداخت که نکات مهم آن چنین است:

 

 به منظور توسعه کمی و کیفی خدمات و کاهش حجم تصدی‌های شرکت، برای واگذاری بیشتر خدمات و فعالیت‌های قابل واگذاری و برون‌سپاری آن‌ها تاکید شده است.


 ادارات کل استان‌ها در قلمرو مأموریت خود به عنوان نماینده عالی شرکت محسوب می‌‌شوند.

 به منظور بهره‌گیری هرچه بیشتر از توان آن‌ها و محقق کردن اهداف و برنامه‌های تعیین شده در سطح استان و شهرستان‌های تابعه تلاش وافر برای تقویت ادارات کل استان‌ها شده است.

 بر کنترل فعالیت ارزیابان خسارت و همچنین نظارت بر عملکرد شعب و نمایندگی‌ها و کارگزاران تحت پوشش و برگزاری دوره‌های باز آموزی و آموزشی مورد نیاز آنها تاکید شده است.


از طریق برون‌سپاری فعالیت‌های قابل واگذاری در حال حاضر تعداد ۹۶۹۴ نمایندگی حقیقی، ۳۳۳ نمایندگی حقوقی، ۸۳۷ نمایندگی فروش بیمه عمر، ۵۱۸ کارگزار حقیقی و ۱۶۴ کارگزار حقوقی در قالب تشکل‌های غیر دولتی زیر نظر شرکت سهامی بیمه ایران فعالیت می‌کنند و از این طریق بیش از ۵۰ هزار نفر در فرصت‌های شغلی ایجاد شده در سراسر کشور اشتغال یافته‌اند 


با اجرای ساختار جدید سازمانی، امکان #استخدام نیروهای کارآمد در فضای رقابتی و از طریق آزمون استخدامی مهیا خواهد شد. درحالی که به خاطر عدم اصلاح ساختار سازمانی شرکت از سال ۱۳۸۶ نتوانسته نیروی رسمی و پیمانی جذب کند و در حال حاضر شرکت به خاطر این کار دچار بحران های منابع انسانی شده و ۶۰ درصد کارکنان قراردادی هستند.


ساختار جدید کمک می‌کند در مواقع بحرانی مدیران استانی با اختیارات کامل وارد عمل شوند و به کنترل و مدیریت بحران کمک کنند که در مورد زلزله کرمانشاه آن را دیدیم.


در حال حاضر ۶۲ درصد از نیروهای شرکت در تهران مستقر هستند و استان‌ها با کمبود شدید نیروی متخصص روبرو بودند ولی در ساختار جدید باتوجه به ارتقای سازمانی استان‌ها، انگیزه نیروهای استانی برای ماندن در استان خود افزایش پیدا کرده و امکان مهاجرت معکوس نیروهای متمرکز در تهران به استان‌ها پیش بینی می‌شود.

بیمه عمر پاسارگاد

بستر لازم در ساختار جدید برای توسعه بیمه های عمر در تمامی مناطق کشور به خصوص مناطق محروم با ایجاد شعبه تخصصی بیمه‌های زندگی و مهیا کردن بستر لازم برای فعالیت نمایندگان بیمه‌های عمر و زندگی در بیش از ۳۰۰۰ شهر، دهستان، مناطق و نواحی شهرداری‌ها فراهم شده است./ کانال رسمی شرکت بیمه ایران